Beauty and the Beast: A Tale as Old as Time — Live From D23
Celebrate thirty-five years of Disney Animation's classic tale, “Beauty and the Beast,” from the screen to the stage and beyond — with filmmakers and stars from the animated feature film and the Broadway production it inspired.