Billy Fury, The Sound of Fury
In the 1960s, Billy Fury was a rock & roll sensation who charted more hits than the Beatles. From his landmark album 'The Sound of Fury' to his status as an overnight icon, this film traces the life of a British music legend through interviews with those who knew him best.