Reconstruction
Two old school friends, Pia and Lassi, meet to reminisce about their youth when an old letter resurfaces, bringing back quite different recollections of a school party in a hotel in 1982.
Two old school friends, Pia and Lassi, meet to reminisce about their youth. With their adolescent memories beginning to awaken, a letter Pia once wrote brings back quite different recollections of a school party in a hotel back in 1982.