Chad Powers
Eight years after an unforgivable mistake nukes his promising college football career, hotshot quarterback Russ Holliday tries to resurrect his dreams by disguising himself as Chad Powers - a talented oddball who walks on to the struggling South Georgia Catfish.
After a tough away game, bad weather strands the Catfish in an Arkansas airport.