Murder in Aquitaine
As Sabine, a young archeologist from Bordeaux, inaugurates an exhibition in the crypt of the Saint Michel Basilica, she discovers a real skeleton clothed in a red dress. It is none other than her mother's, who died in a car accident thirty-five years earlier. Pierre, from the Regional Department of Judicial Police in Bordeaux, considers it a sick joke.
As Sabine, a young archeologist from Bordeaux, inaugurates an exhibition in the crypt of the Saint Michel Basilica, she discovers a real skeleton clothed in a red dress. It is none other than her mother's, who died in a car accident thirty-five years earlier. Pierre, from the Regional Department of Judicial Police in Bordeaux, considers it a sick joke. But the following morning, the corpse of a man is found in similar circumstances. The policeman and the young archeologist join forces and discover that they share a fate in this odd turn of events.