VisionQuest
Drama, Super Heroes, Science Fiction
A rebooted Vision has been hiding from those who seek to weaponize him. While laying low he consults the AI personas embedded in his programming, including the infamous Ultron, to find his true meaning. This quiet life of self-reflection ends when a bounty placed on his head thrusts him on the run alongside Thomas Shepard, a mysterious boy who may be Vision’s son reincarnate.
The Vision, rebooted and having escaped from those who sought to weaponize him, has been in hiding. Searching for new meaning, he consults the AI personas embedded in his programming, including Friday, Edith, Jarvis, and the infamous Ultron. His discreet existence ends when a bounty placed on his head thrusts him on the run with Thomas Shepard, a mysterious boy who may be Vision’s son reincarnate. As Vision evades capture, he must confront his nature, resist Ultron's influence, and unravel the enigma that is his young companion if he’s to survive.