The Raven On The Jetty
In the midst of parental separation, one boy's silent longing has the power to change everything. On his birthday, Thomas travels with his mother to visit his estranged father who lives an isolated rural life. As a digital native boy, Thomas' encounter with the natural world and his gradual understanding of the pivotal connection he provides for his parents leads to realization and discovery.