Cloaca
Four old college friends are thrown back together by circumstances. Joep, a member of Parliament, seeks refuge with Pieter, a municipal official while dealing with a marriage crisis. Meanwhile, Tom, a cocaine-addicted lawyer, tries to assist Pieter amid his own professional downfall. As they navigate their intertwined lives, conflicts arise, revealing the fragility of their friendship.