British comedian Richard Ayoade and a celebrity guest, usually from the comedy world, spend 48 hours in a popular city to discover the must-see tourist attractions.
Back for his final outing as the Travel Man, Richard Ayoade dashes to Dubrovnik.
Richard Ayoade is joined by comedian Lou Sanders for a two-day blast around Bergen.
Richard Ayoade is joined by comedian Joe Wilkinson for a 48-hour fling around Krakow.
Richard Ayoade is joined by comedian Ellie Taylor for a two-day meander around Madrid.