Basically, Johnny Moped
In 1970s London, a group of school friends formed the punk band Johnny Moped, fronted by the enigmatic Paul Halford. Despite brushing with fame and counting future stars as members, their chaotic journey through the heart of the punk scene ultimately led to them becoming one of music's great lost treasures, and their innovative sound was largely forgotten.