Paris You Got Me
"Art may change the inner as well as the external world." That’s how our protagonist Ksenia experiences it. The street artist George lures her into his magic world of art illusions. An artistic dance about the realisation of your dreams. Paris, you got me!
On her daily way home, the protagonist Ksenia accidentally comes across the street painter George. Unimpressed by his illusionistic work – showing a deep abyss – Ksenia starts challenging the illusion by throwing a stone on the painted ground. Drawing her closer with a magic trick, George makes her reach the edge of the painting. Ksenia stumbles and falls into the abyss, which turns real in that very moment. Seconds later, the two find themselves in a parallel cosmos. Their steps turn into dancing taps, gestures into splashes of paint, their action into art, and art into the creation of their own reality. The story is about the fantastic fireworks of the daydreamers and the consequences of our reality.