Maleta de Marta, La
Haunted by a brutal attack by her ex-husband, Marta hides in fear as her husband is released from prison. This documentary captures her daily battle with trauma. Meanwhile, psychotherapist Harald aids men in shedding their violence, uncovering the roots of their aggression.