The Lord of the Rings: The Return of the King
"One ring to rule them all. One ring to find them. One ring to bring them all and in the darkness bind them." In the conclusion of J.R.R. Tolkien's epic masterpiece, The Lord of the Rings, as armies mass for a final battle that will decide the fate of the world--and powerful, ancient forces of Light and Dark compete to determine the outcome--one member of the Fellowship of the Ring is revealed as the noble heir to the throne of the Kings of Men.