Last Call
Anikó Kárpáti is 61. This is her last day in Budapest. She hopes for a better life with her daughter's family abroad, but first, she must sever all the ties that still connect her to Hungary. Anikó begins a mad dash through the city, but at the end of this frantic day, she must face what is still in store for her and the things that she will leave behind.