Kirby Buckets
Welcome to Kirby's world! It's rude, crude, and totally sketchy. On his adventures Kirby is joined by his animated characters, coming off the page and interacting with his world.
Welcome to Kirby's world! It's rude, crude, and totally sketchy. Thirteen-year-old Kirby Buckets dreams of becoming a famous animator like his idol. With his two best friends, Fish and Eli, Kirby navigates his eccentric town where the trio usually find themselves trying to get out of a predicament before Kirby's sister, Dawn, and her best friend, Belinda, catch them. On his adventures Kirby is joined by his animated characters, like Macho Taco or Tri-Butt, which he imagines coming off the page and interacting with his world.