Bing
Bing is an authentic pre-schooler who’s enthusiastic to try new things but sometimes runs into a small bump along the way. The series focuses on the big stories in life’s little moments and is written and produced by an internationally award-winning team, with input from specialist educational and child-development experts.
Meet Nicky, Sula’s cousin. Bing shows him how to voosh the car on the slide. But Nicky vooshes too.
Sula is painting Biteysaurus on Bing’s face with green, when she accidentally adds purple.
Bing is excited to get a Hoppity Voosh sticker after his vaccination, but there are no more left.
When the wind whisks Coco’s leaf picture off the table, Bing catches it by stamping on it.
Bing is excited to sit in a real fire engine. Pando and Sula get a turn but then it has to leave.
Bing and Coco are drawing Gilly a picture, but Charlie does a big squiggle on Bing’s drawing.
Bing and Sula are painting in the garden when Bing tries to refill the water cup all by himself.
It’s Bing’s birthday. And everyone is doing the waka-oke but Pando doesn’t do it properly.
Bing, Sula and Pando find a birdie nest, but can’t be in the playhouse at the same time as birdie.
Sula and Bing are camping in the garden, waiting to see the big moon when a shadow scares Bing.