Psycho Killer
Following the brutal murder of her husband, a Kansas highway patrol officer sets out on a journey to track down the perpetrator. As the hunt progresses, she comes to realize the man responsible is a sadistic serial killer, and the depth of his mental depravity and his sinister agenda are more twisted than anyone could have imagined.