The Rookie: Feds
From the executive producers of flagship series The Rookie comes The Rookie: Feds starring Niecy Nash-Betts as Simone Clark, the oldest rookie in the FBI Academy. The spinoff was introduced as a two-part event during the fourth season of The Rookie, where Officer John Nolan (Nathan Fillion) and the L.A. division of the FBI enlist the help of Simone Clark, when one of her former students is a suspect in a terror attack.
Simone investigates the murder of a federal engineer, while her relationship with Cutty is tested.
Simone utilizes her informant to track down an arms dealer on the FBI’s Most Wanted list.
Garza’s unit gets roped into a complicated kidnapping case involving two rival drug-dealing gangs.
Simone and Laura discover critical info on an abusive relationship that is connected to a crime.
Simone and Carter get trapped in the tropics while hunting down a suspect on the run.
Simone and Carter go undercover to find an international assassin known as The Reaper.
Simone and Carter uncover an eco-terrorist’s plans to detonate dirty bombs across the city.
After a Thanksgiving kidnapping, the team discovers a hostage situation involving the police.
When Garza’s character is questioned, Simone’s team develops an operation to support their boss.
A mysterious caller threatens to leak a list of undercover FBI agents if a prisoner is not freed.