Family Bonds
Family Bonds' tells the story of the little fox Hugo and his unconventional, happy, and harmonic family, to which love is more important than heritage.
The little fox Hugo has a happy family, but it’s a bit unusual—his parents are geese. They live a harmonic life until one day Hugo discovers a grown fox attacking another goose. This results in the most challenging situation our little patchwork family has to overcome before Hugo ultimately finds out who he really is, and that family is a feeling and not a matter of heritage.