Get Out
Chris, a young African-American man, is going to meet his white girlfriend’s family for the first time at their rural estate. And while Chris initially chalks up their overly accommodating behavior as awkward attempts to deal with their daughter’s interracial dating, he soon uncovers a sinister secret more horrifying than he could never have imagined.
When Chris (Daniel Kaluuya), a young African-American man, visits his white girlfriend's (Allison Williams) family estate, he becomes ensnared in the more sinister, real reason for the invitation. At first, Chris reads the family's overly accommodating behavior as nervous attempts to deal with their daughter's interracial relationship, but as the weekend progresses, a series of increasingly disturbing discoveries lead him to a truth that he could have never imagined.