Minimum Security
Corinne runs Chénoise prison with her unlikely team: By-the-book Jeff, JP who's always been closer to inmates than colleagues, and rookie Stéphanie. She thinks she can fix everything.
Corinne Maillard runs Chénoise prison's detention unit with unshakeable idealism. Surrounded by Jeff, her by-the-book deputy, JP, a guard who's always been more comfortable with inmates than colleagues, and Stéphanie, a rookie she's taken under her wing, she juggles daily chaos and nitpicking management. Convinced that every detainee deserves a second chance, Corinne is perhaps the only person who truly believes that prison can change people for the better.