Ramoncín. Una vida en el filo
Chronicling the raw, unfiltered life of Ramoncín, one of Spanish rock's most vital figures, from his humble Madrid origins to rock stardom, TV fame, and fierce advocacy for artists' rights, Ramoncín's story is a living history of Spain's cultural transformation over the past four decades.