Sucking Diesel
After a bungled armed robbery, a caustic gas station owner must decide whether to protect her unintelligent employee or turn him over to the most dangerous man in Ballybeg. Putting an Irish spin on classics like The Coen Brothers’ “Fargo” and Shane Black’s “The Nice Guys,” “Sucking Diesel” is a tense crime comedy short set entirely in a rural Irish gas station.