Szenen Meiner Ehe
Two people, once a couple, cross paths again by chance and are struck by the discovery of who they have become. This intimate and personal documentary explores the evolution of love and the intricate dynamics of a relationship, the smallest unit of society. It is a personal account of the mystery of love and the reality of life.