Dessine-moi un Saint-Ex
Beyond the myth of his mysterious disappearance and 'The Little Prince,' who was Antoine de Saint-Exupéry? This film pieces together his intense life, using film and drawn archives to paint an ironic and insightful portrait of the man behind the legendary aviator and author.