The Invisibles
The lives of three seamstresses, each from a different generation and with a distinct outlook on life, intersect for a single day. Despite their outward differences, a common thread binds them. Each woman harbors a dark and carefully guarded secret. As the day unfolds, the weight of their hidden truths threatens to unravel their carefully constructed worlds.