Furious
From Executive Producer Liz Meriwether, Furious follows an FBI agent, Alice Black (Emmy Rossum) on the hunt for a mysterious and calculating female serial killer (Lola Petticrew). Both walk their paths toward justice, and as their lives start to intertwine, the line between right and wrong begins to blur.