Festins Imaginaires
In the darkest of places—Nazi camps, the Gulag—starving prisoners secretly wrote down cooking recipes. This film explores this incredible act of resistance, revealing how these notebooks filled with imagined feasts became a powerful tool for survival and a testament to the human spirit.