Stiller Kamerad
Three German soldiers, a woman, and two men grapple with post-traumatic stress disorder from their military service. They explore an alternative therapy that harnesses a horse's unique ability to connect with the human mind. The film follows their journey as they work to heal their inner wounds through this powerful and unconventional bond.