Dancing With the Stars: The Next Pro
Hosted by wildlife conservationist and “Dancing with the Stars” Season 34 Len Goodman Mirrorball Champion Robert Irwin, “Dancing with the Stars: The Next Pro,” features 12 exceptional up-and-coming dancers who move into one house and compete in a grueling audition process, all vying for a coveted spot as a pro dancer on Season 35 of “Dancing with the Stars.”