Sam Smith: Dreams Come True
Follow Sam Smith, the British singer-songwriter with the unforgettable voice who took the music world by storm at the 2015 Grammy Awards. Witness the journey from humble beginnings of his first recordings to his incredible rise to fame. Find out the secret to the singer’s success and feel the power of his searing voice.