Paul Signac Collectionneur, l'âge d'or est dans l'avenir
Neo-Impressionist master Paul Signac was also a passionate collector, amassing works by Monet, Van Gogh, and Cézanne. This film explores his remarkable private collection, offering unexpected insights into his personality and his central role in the avant-garde art world.