Lélo, liberté et peinture
This film resurrects the story of Lélo Fiaux, a fiery 20th-century Swiss painter whose life was inseparable from her art. A nomadic soul who wandered the globe, she lived with an uncompromising passion for her paintings and her freedom in love, a story told through a blend of documentary and fictional scenes.