Dirty Talk: When Daytime Talk Shows Ruled TV
Hear candid, never-before-told stories from the hosts, producers and insiders who defined the talk TV world, alongside expert analysis that explains why millions tuned in and why guests were willing to unabashedly share it all on national television. “Dirty Talk” traces the evolution of the daytime format, from the influence of soap operas and game shows to the cutthroat competition for ratings.
Hear candid, never-before-told stories from the hosts, producers and insiders who defined the talk TV world, alongside expert analysis that explains why millions tuned in and why guests were willing to unabashedly share it all on national television. “Dirty Talk” traces the evolution of the daytime format, from the influence of soap operas and game shows to the cutthroat competition for ratings and features new accounts from the architects and icons of the genre.