They Fight
A reformed ex-con, Walt Manigan, comes home to Southeast D.C. In chase of redemption, he must return to the place he swore he’d never set foot in again—a crumbling boxing gym. Inside, a ragtag trio of young fighters battle their loss of innocence and coming of age with grit and gloves. As Walt is pulled back into a world he tried to escape, he realizes his toughest fight was never in the ring.