The Lord of the Rings: The Two Towers
In the part second of the Tolkien trilogy, Frodo Baggins and the other members of the Fellowship continue on their sacred quest to destroy the One Ring--but on separate paths. Their destinies lie at two towers--Orthanc Tower in Isengard, where the corrupt wizard Saruman awaits, and Sauron's fortress at Barad-dur, deep within the dark lands of Mordor.