Her Last Broadcast: The Abduction of Jodi Huisentruit
A TV show anchor vanishes in 1995 under mysterious circumstances, but the biggest leads in decades could mean finally solving the chilling cold case.
A beloved TV news anchor vanishes, and suspicion turns to a brand-new person of interest.
A sketch and a new tip in Jodi’s abduction lead police in a new direction in the case.
A cadaver dog search for Jodi unfolds as a serial killer becomes a new person of interest.