Meltdown: In the Shadow of Nepal’s Lost Glaciers
Global warming is starting to impact dangerously on one of the most beautiful and distant parts of the world. This film follows a UN trip to look at the glacial melt that is forming huge lakes behind moraine dams in Nepal.