The Dead Don't Die
The residents of the sleepy town of Centerville find themselves with an especially thorny problem: the dead don’t die. In fact, they rise from their graves and feast on the living. To survive the slow-moving nightmare turn to their lackadaisical local police force.
In the sleepy small town of Centerville, something is not quite right. The moon hangs large and low in the sky, the hours of daylight are becoming unpredictable and animals are beginning to exhibit unusual behavior. No one foresees the strangest and most dangerous repercussion that will soon start plaguing the town: The Dead Don't Die – they rise from their graves and savagely attack and feast on the living – and the citizens must battle for their survival.