Manet - Degas, Une Amitié Tourmentée
When Edgar Degas died in 1917, the discovery of dozens of Édouard Manet's works in his private collection shocked the art world. This film uncovers the secret and complex friendship between two masters of Impressionism who were both rivals and confidants.