The Ponds
In the heart of London's Hampstead Heath lie three swimming ponds, a sanctuary for a community of year-round swimmers. Filmed over twelve months, this documentary captures their daily rituals, conversations, and moments of quiet contemplation. It is a portrait of a unique urban oasis where people find respite, connection, and a moment of peace from their hectic lives.