The Man on the Other Side
East Germany, 1974 - Cold War paranoia reigns, and Sophie Zimmermann knows too much. Hunted and desperate, she must uncover the identity of The Man On The Other Side to survive, facing double-crosses and hidden dangers in a world where trust can be a lethal gamble.