Resident Evil: Retribution
The Umbrella Corporation’s deadly T-virus is spreading across the globe, transforming ordinary people into legions of undead. Headed for extinction, the human race has just one hope: Alice (Milla Jovovich). She’s on a mission, fighting her way through cities and across continents, all inside Umbrella's prime research facility.
The Umbrella Corporation's deadly T-virus continues to ravage the Earth, transforming the global population into legions of the flesh eating Undead. The human race's last and only hope, Alice (Milla Jovovich), awakens in the heart of Umbrella's most clandestine operations facility and unveils more of her mysterious past as she delves further into the complex. Without a safe haven, Alice continues to hunt those responsible for the outbreak; a chase that takes her from Tokyo to New York, Washington DC, and Moscow, culminating in a mind-blowing revelation that will force her to rethink everything that she once thought to be true. Aided by newfound allies and familiar friends, Alice must fight to survive long enough to escape a hostile world on the brink of oblivion. The countdown has begun.