An Oprah Winfrey Special: The Menopause Revolution
A panel of renowned medical experts and leading voices discuss the traditionally taboo topic of menopause; special guests include Halle Berry, Naomi Watts, Dr. Mary Claire Haver, Maria Shriver, Dr. Rhonda Voskuhl and Leanne Morgan.