Sara's Istanbul Delights
Sara La Fountain will embark on a journey to the heart of Istanbul, the dazzling city of which she often heard in the gastronomy world. On her Istanbul adventure, Sara will embark on a spiritual as well as intellectual journey in gastronomy and culinary, exploring the essentials of the art of cooking, culture, and centuries-old heritage.
Visiting an organic farm outside of Istanbul, Sara spends an unforgettable day with Serra Erol.
Fascinated by Cüneyt Asan’s knife skills, Sarah is learning how to cook Adana kebab.
Sara meets Sashah Khan at his restaurant, and they hop on a motorbike to visit Sashah's seamstress.
Inspired by what she experienced, tasted and saw, Sara prepares a delicious pistachio cake.
Sara prepares various canapés with colorful hummus made with different vegetables.