When Connect 3 returns to their beloved Camp Rock to find a new opening act, campers must use every skill at their disposal to secure their spots.
When Connect 3 loses their opening act for a major reunion tour, they return to their beloved Camp Rock to discover the next big thing. As campers vie for the chance to open for their favorite band, tensions rise and friendships are tested - leading to unexpected alliances, revelations, and romances.