Mujeres, de Coque Malla
A singer embarks on a creative journey to collaborate with several female artists for his new album, 'Mujeres'. Through intimate sessions filled with confidence and humor, the film captures the passion that leads to a live recording celebrating the women and songs that have influenced his life.