Neil Young: In Performance
This documentary reviews the legendary music of Neil Young, with a focus on his iconic collaborations with Crazy Horse. Featuring rare footage from a 1986 concert, it offers a powerful look at the artist's solo career and his enduring impact on the world of rock and roll.