The Quiet Hour
In a post-apocalyptic world overrun by alien invaders, a resourceful teenage girl must protect her blind younger brother. They defend their isolated home not only from the extraterrestrial occupiers but also from the desperate, cannibalistic survivors who roam the desolate landscape, forcing her to be both protector and warrior in a fight for survival.