The Croods: A New Age
The Croods have survived their fair share of dangers and disasters, from fanged prehistoric beasts to surviving the end of the world, but now they will face their biggest challenge of all: another family. The Croods need a new place to live. So, the first prehistoric family sets off into the world, searching for a safer place to call home. When they discover an idyllic walled-in paradise that meets all their needs, they think their problems are solved…except for one thing.
The Croods have survived their fair share of dangers and disasters, from fanged prehistoric beasts to surviving the end of the world, but now they will face their biggest challenge of all: another family. The Croods need a new place to live. So, the first prehistoric family sets off into the world, searching for a safer place to call home. When they discover an idyllic walled-in paradise that meets all their needs, they think their problems are solved…except for one thing. Another family already lives there: the Bettermans.